Pierwsza Tilda * First Tilda

Moim pierwszym doświadczeniem z rękodziełem był haft krzyżykowy. Następnie kupiłam maszynę do szycia z nadzieją, że sama się nauczę. Jako, że początek miałam niezbyt ciekawy gdyż połamałam kilka igieł, coś się mi zacinało odłożyłam ją w kąt. Jakiś czas temu stwierdziłam jednak, że trzeba spróbować ponownie. Tym razem już jakoś poszło i udało mi się coś uszyć. Efektem moich ostatnich poczynań jest moja pierwsza lalka Tilda – Eliz.


My first experience with craft was a cross-stitch . Then I bought a sewing machine, hoping to teach myself. My begining wasn’t very interesting  because I broke a few needles, something jammed that way I put my sewing machine in the corner. Some time ago I stated again. This time I was able to sew something. The result of my recent actions is my first doll Tilda Eliz.

123

.Jeszcze nic nie widzi, nic nie słyszy, nic nie czuje i wciąż czeka …

456

zmysły się zaostrzają i nową postać Eliz osłaniają 😉

7

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

