Tilda Bunny

Tęsknota za ciepłem i wiosną skłoniła mnie do poszukiwań wiosennych elementów dekoracyjnych. Nie mogąc usiedzieć spokojnie poszperałam w internecie i znalazłam królika Tilda. Wiedziałam, że muszę go mieć. Wskazówki wykonania i szablon zaczerpnęłam od kreatywna nuda. Maszyna poszła w ruch, a razem z nią duże prześcieradło i koszula syna. Projekt zmodyfikowałam wkładając druciki w uszy królika i wypychając je. Poprzez te działania otrzymałam mojego pierwszego królika, który teraz mi po domu bryka.

DSCN5340DSCN5344

Longing for the warmth of spring  led me to search for spring decorative elements. Unable to sit down quietly fumbled on the internet and found a rabbit Tilda. I knew I had to have it. Instructions for applying and the template I took from creative boredom. The machine went into motion, and with it a large sheet and son shirt. I modified the project putting wires in rabbit ears, and discharging it. Through these activities I received my first rabbit, who began to prance around the house.

Mój królik nie jest taki ładny jak oryginał, ale pocieszam się, że następnym razem będzie lepiej. W końcu można powiedzieć, że trening czyni mistrza. Nie sądzę jednak, żebym została mistrzem, ale mam nadzieję, że za każdym razem będzie łatwiej, szybciej i przyjemniej . Szycie i tworzenie jednak daje mi radość i zadowolenie. Cieszy mnie również możliwość dzielenia się moimi poczynaniami z innymi.

DSCN5342DSCN5350

My rabbit is not as nice as the original, but I console myself that the next time will be better.

In the end, we can say that practice makes perfect. But I do not think that I will be the master, but I hope that every time it will be easier, faster and more enjoyable. Sewing and creating however it gives me joy and satisfaction. I am also happy that I have an opportunity to share my actions of others. 😉

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

