Kurka wielkanocna

Gromadka kurek powiększyła się nieznacznie o trzy sztuki, które przyfrunęły późną nocą. Jeśli ktoś byłby zainteresowany szablonem dużej kury w środku stadka to znajdzie go na stronie 

cynthia-coisinhasdatita. Jedną małą kokoszkę zrobiłam według instruktarzu House of baba Jaga, drugą zaś według tutorialu – gazynia. Wszystkie kurki nieco zmodyfikowałam. Teraz grzecznie siedzą na grzędzie i czekają do świąt. Kurki spać mi w nocy nie dały tylko na wykańczanie czekały i cały czas gdakały.  Teraz na wykonanie czekają wielkanocne  karczoszki.

DSCN8606

Jeśli chodzi o szycie małych kurek, to według mnie ich uszycie nie powinno sprawiać kłopotów nawet tym, którzy dopiero co zaczynają swoją przygodę z szyciem. Natomiast z uszyciem dużej kurki może nie być już tak łatwo

DSCN8605

nie chcę Cię, nie chcę Cię znać…

I do not want you, I do not want you to know…

DSCN8591

 

chodź do mnie, chodź do mnie…

Come to me, come to me …

DSCN8604

buzi mi daj.

Give me a kiss ..

DSCN8608

A bunch of cock grew slightly by three pieces, they arrived late at night. If anyone would be interested in a template of chicken in the middle of a large flock  that will go on cynthiacoisinhasdatita. I made one small  hen according to  House of Baba Yaga instructions  and the third  is tutuorial made by eka72I modified all cocks slightly . Now they politely sit on a perch and wait for the holidays. I was not able sleep through my taps , as they were waiting for the finishing and all the time quickly, quickly cackled. The next thing to do will be Easter quilted ornaments.

DSCN8596

When it comes to sewing small cock, according to me sew them should not cause problems, even those who are just beginning their adventure with sewing. In contrast with large cocks sew may not be so easy. I had a little problem with it.

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

