Pisanka jajko karczoch

Po zrobieniu karczochowych bombek nabrałam chęci na posiadanie swoich jajeczek. Udało mi się wygospodarować chwilę wolnego czasu i jak na razie jest jedno jajko karczoch a’la my Motea. W  planach do wykonania czekają  następne jajeczka, ale w innym stylu. Do wykonania pierwszej karczoszkowej pisanki nie używałam szpilek tylko kleju na gorąco. Jako element dekoracyjny wykorzystałam haft krzyżykowy wykonany błyszczącą nicią, zrobione ze wstążek kokardki i kwiatuszki oraz drobne aplikacje i dżety. Jeśli ktoś byłby zainteresowany sposobem wykonania mojej pisanki proszę napisać w komentarzu. W wolnej chwili przygotuję tutorial.

DSCN8651

After taking artichokes baubles filled I wanted to have my own eggs. I managed to save some free time, and as yet there is one egg artichoke a’la my Motea. I have plans for the implementation of another egg, but in a different style. To perform the first Easter egg I did not use pins only hot glue. I used as a decorative stitch embroidery thread made of shiny, bows made of ribbon, flowers, small applications and jets. If anyone would be interested in way how to do my egg please let me know in the comment. In my free time I’ll prepare a tutorial.

DSCN8647

DSCN8616

Przód jajeczka był w dwóch opcjach z żółtymi pręcikami i bez. Ostatecznie wybrałam opcję z pręcikami.

Front eggs were in two options with yellow stamens and without. Finally, I chose the option with stamens.

DSCN8620DSCN8653

Tył jajeczka również miał różne wykończenia, pierwsza wersja miała kopułkę z kwiatuszków  zrobionych z kokardek, ale wyglądało to niezbyt dobrze. Następna była z czerwonym kryształkiem, na koniec zaś zmieniłam na fioletowy kwiatuszek.

DSCN8649DSCN8648

Back egg also have different finishes, the first version had a dome with small flowers made of bows, but it looked very bad. Next was with red crystals, and finally changed to purple spring flower.

DSCN8628DSCN8646

W sumie z efektów mojego pierwszego jajeczka karczoszkowego jestem zadowolona, chociaż wiem, że mogłoby być lepsze 😉

DSCN8618

I am satisfied with the results of my first Easter egg patchwork ornaments , but I know it could be better. ;)

One thought on “Pisanka jajko karczoch

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

