Angry birds

Za oknem przyjemnie przyświeca słoneczko dodając energii do działania. Miałam zrobić jajeczka karczochowe jednak odłożyłam to na później. Teraz zaś wykonałam rodzinkę ulubionych przez starszego syna Angry Birds. Szablony narysowałam sobie na oko. Zrobiłam duże etui na tablet i dwa mniejsze pokrowce na telefony. Niestety jakość zdjęć nie jest najlepsza, wszystko przez to, że mój aparat Nicon zastrajkował i nie chce ze mną współpracować. Robi jedno zdjęcie i się zacina, przy czym nie działa również opcja przybliżania i oddalania obiektów.  Ciekawa jestem czy ktoś ma lub miał kiedyś podobne problemy. Nie wiem czy warto go naprawiać, gdyż obawiam się, że koszt naprawy może być zbyt wysoki i lepiej kupić nowy sprzęt. Aparatem posługiwałam się około trzech lat i byłam zadowolona z efektów.

Angry Birds

Outside the window the sun shines nicely by adding power to operate. I was going to make  Easter egg patchwork  Instate of it, I made three Angry Beards sleeves. Eggs I’ll make later. Angry Birds are my  older son‘s favorite stuff. I  drew myself templates on the eye. I made a big case for tablet and two smaller covers for mobiles. Unfortunately, the pictures quality is not the best, all by the fact that my camera Nicon went on strike and did not want to work with me. My camera makes one photo and jams, and zoom  does not work well. I wonder if anyone has or once had a similar problems. I do not know if it’s worth to fix it, because I’m afraid that the repair cost may be too high and better to buy new equipment. I used the camera for about three years and I was pleased with the results.
Angry birds

Do  uszycia etui użyłam weluru polaru I bawełny. Do wypełnienia drobnych elementów użyłam wkładu silikonowego. Duży pokrowiec dodatkowo usztywniłam od środka wkładając między bawełnianą podszewkę i welur piankę polietylenową. Wszystkie pokrowce mają wszyte z tyłu rzepy pasmanteryjne. Oczy to ruchome oczka w różnych wielkościach przymocowane za pomocą kleju na gorąco.

DSCN5474

 To sew sleeves I used velor, fleece and cotton. To fill small pieces I used  the cartridge of silicone. Large case further stiffened from the inside by inserting polyethylene foam between cotton lining and velor. All covers have sewn into the back of the turnip trimmings. Eyes are movable in various  sizes, attached with hot melt adhesive.

Angry birds

Angry BirdsAngry Birds

DSCN8667Angry Birds

Angry birds

Stadko w komplecie. Myślę, że nie są to moje ostatnie poczynania z Angry Birds.

Angry beards

All Angry Birds in the set. I think this is not my last actions of Angry Birds.

8 thoughts on “Angry birds

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

