Plastic canvas

Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Pogoda troszeczkę mnie rozleniwiła. Zamarzył mi  się mały kącik w którym moje wszystkie “przydasie” miały by swoje miejsce, żebym zawsze wiedziała  co i gdzie mam. To jak na razie tylko marzenia, gdyż mój mały Sebuś lubi wszystko podotykać i posprawdzać, czasem nawet zniszczyć. Ostatnio zabrał się za rozkręcanie mojej maszyny do szycia. W związku z tym “przydasie” muszą ukrywać się w różnych domowych zakamarkach. Postanowiłam zrobić jakieś organizery na moje małe skarby, żeby je trochę poukładać. Jako pierwszy wykonałam okrągły organizer wykonany z plastikowej kanwy. Podczas wykonania stwierdziłam, że lepiej haftuje się na tradycyjnej kanwie. Dzieło zaczęte należało jednak skończyć. Poniżej etapy moich działań. Na kanwie połączyłam haft krzyżykowy i gobelinowy. Kaczuszka została wyhaftowana haftem krzyżykowym, zaś tło haftem gobelinowym. Do zrobienia tła zastosowałam cieniowaną mulinę przechodzącą  od bardzo jasnego do ciemnego różu.

plastic canva

Hello everyone after a long break. The weather put me to sleep a bit. I dreamed about a little corner where all my stuff” took to its place, I always knew where and what I have. It is so far only a dream, because my little Sebuś likes to touch everything and check, sometimes even destroy it. As last he picked up by untwisting my sewing machine. Therefore, I must hide my “stuff” in various nooks and crannies. I decided to do some organizers at my little treasures to be some sort out. As the first I  performed the round organizer made of plastic canvas. During the performance, I found that better embroidery on the traditional canvas. However, I decided to finish my work.

Below the steps of my activitiesI combined on the canvas cross-stitch and gobelin. Duck was embroidered cross stitch  embroidery and background gobelin. I used to do background fade mouline threads extending from very light to dark pink.

plastic canvas organizer

 

Brzegi kanwy połączyłam ściegiem na okrętkę. Do szycia użyłam zakrzywionej igły, w tym przypadku sprawdziła się świetnie.


The edges of the canvas I combined with stitch on a swivel. I used a curved sewing needle, in this case it proved great.

cross stitch

Następnie kanwę przykleiłam przy użyciu kleju na gorąco do kwadratowego kawałka filcu.


Then I glued the canvas with hot glue to a rectangular piece of felt.

DSCN0272

Filc następnie przycięłam do wymiarów denka zostawiając mały zapas na wywinięcie. Zszyłam ponownie używając ściegu na zakrętkę.

organizer     

Next I  trimmed felt to the size of the bottom, leaving a small reserve for eversion. I used again stitch on a swivel

 craft

Oto efekt moich poczynań.

Here is the effect of my actions.

plastic canvahandmadehandmadeplastic canva

One thought on “Plastic canvas

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

