Wicker paper

Witam cieplutko z gorącej Słowacji. Organizacji przestrzeni ciąg dalszy. Tym razem na tapecie znalazła się papierowa wiklina. To moje pierwsze podejście do tego jakże ciekawego tematu. Początkowe zmagania były trudne, musiałam nabrać wprawy w skręcaniu rurek i wyplataniu. Skręcanie rurek na pierwszy rzut oka wydawało mi się łatwe, jednak gdy zaczęłam to robić moje rurki były dalekie od ideału zarówno pod względem grubości jak i długości. Czas wykonania rurki też nie był zbyt szybki, dodatkowo bolały mnie palce od skręcania. Pod wpływem treningu moje rureczki trochę się polepszyły ich grubość i szerokość jest w podobnych proporcjach. Pierwszą moją plecionką wykonaną po uzbieraniu większej liczby rurek był duży prostokątny  kosz. Było to trochę jak porwanie się z motyką na słońce, gdyż na pierwszy raz powinnam zacząć od wyplecenia mniejszego koszyka, aby nabrać wprawy. Wyplatanie okazało się trudniejsze niż sądziłam. Denko do prostokątnego kosza robiłam dwa razy, gdyż nie chciało przyjąć zamierzonej formy.

 DSCN0833papierowa wiklinakosz z wikliny

DSCN0837

Welcome nice and warm from the hot Slovakia.  This time I continued organization of my space. This time on the wallpaper was a wicker paper. This is my first approach to this very interesting topic. The initial struggles were hard, I had to acquire practice in torsion tube and weaving. Torsion tubes at first glance seemed easy, but when I started to do my tubes were far from ideal in terms of thickness and length. Time of realization the tube was also not too fast, additionally  my fingers hurt from turning. Under the influence of training my tubules little have improved their thickness and width is similar proportions. My first plaited made after collecting a larger number of tubes was a large rectangular basket.It was difficult, because for the first time should start by making smaller basket to to acquire practice. Plaiting proved more difficult than I thought. The bottom of the rectangular basket I did twice, because they would not accept the intended form.

DSCN0834DSCN0838

 

Drugim moim wytworem był okrągły kosz, żeby jednak nie było zbyt łatwo zrobiłam do niego ozdobną pokrywkę. 

DSCN0916
DSCN0904DSCN0906


My other  product was round basket with decorative cover.

 DSCN0911
Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

