Shabby chic wreath

Witam wszystkich serdecznie po długiej przerwie. Dziś pokażę jak zrobić ozdobny wieniec na drzwi w stylu shabby chic z papierowej wikliny. Pracę zaczynamy od przygotowania stosu skręconych papierowych rurek.

rurki wiklinowe

Hi all welcome warmly after a long break. Today I will show how to make a decorative wreath on the door in shabby chic style with wicker paper. We begin our work by preparing a stack of twisted paper tubes.


Następnie potrzebujemy kawałek kartonu, najlepiej w białym kolorze, na którym odrysowujemy duże koło. Ja za szablon użyłam talerz.  Później wycinamy okrąg i w jego  środku odrysowujemy mniejszy okrąg (u mnie salaterka).    jak zrobić wieniec

Then we need a piece of cardboard, preferably in white color, on which we draw a big circle. I‘ve used a template – large plate. Then we cut out the circle and in the middle we draw a smaller circle (in my case – salad bowl).

papierowa wiklina

Ostrożnie wycinamy wewnętrzny okrąg.  Mocujemy pierwszą rurkę do okręgu przyklejając jej początek i zabezpieczając klamerką do momentu mocnego przyklejenia. Aby skręcane rurki nie zmieniały miejsca podczas przedłużania warto je przypinać klamerką.  Przedłużanie polega na wkładaniu węższej końcówki w szerszą. W razie problemów podczas tej czynności można delikatnie ścisnąć końcówkę i posmarować ją klejem co zabezpieczy przed jej wysunięciem.

wieniec

Carefully cut out the inner circle. Fasten the first pipe to circle sticking its beginning and securing buckle until a strong stick. For screwed tubing did not move during extension it is worth clipped buckle. Prolonging involves inserting small end into the wider. If problems occur during this operation, you can gently squeeze the tip and lubricate it with glue which will prevent her slipping.

wiklinaDSCN8819DSCN8821DSCN8820

Mój mały asystent pomagał mi w pracy.


My little assistant helped me at work.

DSCN8822

Cały czas kręcimy nasze rureczki na karton. W zależności od efektu jaki chcemy uzyskać możemy kręcić je cały czas prosto lub  krzyżować.  Kiedy uznamy , że nasz wieniec jest wystarczająco gruby końcówkę rurki chowamy w środek i przyklejamy klejem.

DSCN8823

All the time we wrap tubules per carton. Depending on the effect you want to achieve, we can turn them all straight or cross. When we consider that our wreath is thick enough to hide the tip of the tube in the middle and stick with glue.

DSCN8825

Kiedy wszystko jest już gotowe wieniec z papierowej wikliny należy zabezpieczyć. Ja swój pomalowałam białą matową farbą akrylową.

DSCN8827

When everything is ready wicker wreath of paper should be protected. painted my wreath with white matte acrylic paint.

DSCN0919

Z tyłu wianka przykleiłam wycięty plastik do zawieszania.

DSCN0952

On the back of wreath I glued plastic for hanging.

Po wyschnięciu wianek może już dekorować drzwi. Ja swój dodatkowo przyozdobiłam kwiatkami poskręcanymi z materiałów oraz papierowymi listkami. Wianek powędrował do koleżanki Asi, mam nadzieję, że ładnie prezentuje się na jej drzwiach.  shabby chic

After drying wreath can decorate the door. I  decorated my shabby chic wreath with flowers swirled with materials and paper leaves. Wreath went to Asia, I hope that nicely shows itself at her door.

DSCN0942WIENIECshabby chic

6 thoughts on “Shabby chic wreath

  1. Przepięknie i kolorowo u Ciebie. Niektóe z tych pomysłów znam, ponieważ tworzyłąm je z chorymi w szpitalu, cześć jest nowa i z pewnością “podkradnę” Twoje twórcze śliczności Pozdrawiam cieplutko

    Liked by 1 person

    • Dziękuję bardzo, cieszę się, że moje “twory” się Ci podobają. Jak najbardziej zapraszam do “podkradania” pomysłów, mam nadzieję, że moja galeria jeszcze się trochę rozbuduje. Chętnie zobaczę Wasze wykonanie. Przesysłam moc buziaków i uścisków.

      Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

