Zawieszka do smoczka

Witam wszystkich cieplutko. Dziś byłam z młodszym synem na działce, jedliśmy pewnie już ostatnie  w tym roku truskawki i poziomki.

DSCN5188a

Nie były oczywiście takie pyszne jak w lecie ale ważne, że były. Zatęskniłam za latem i ciepełkiem oraz naszło mnie na wspominanie. Czas biegnie niestety cały czas do przodu szybko i nie ubłaganie.  Przeglądając zdjęcia w komputerze znalazłam mojego małego około pięcio – sześcio miesięcznego jeszcze szkraba wraz z zawieszkami do smoczków, których jeszcze nie wstawiałam.

 

DSCN5215c

Hello everybody nice and warmly. Today I was with my younger son on the plot, we ate strawberries and wild strawberries probably the last in this year. They were not as delicious as in the summer but it was important they were and bored fruit. I missed for the warmth of summer and began to remember. Time is running, unfortunately, all the time forward quickly and inexorably. When I was viewing images on a computer, I found my small about five – six month toddler with hangers for pacifiers that have not yet interceded.

DSCN5296

Zawieszek  uszyłam sztuk cztery, dwie były przeznaczone dla Sebka i dwie dla jego koleżanek. Niestety dwie z nich nie zostały uwiecznione na zdjęciach. Zawieszki świetnie sprawdzały się  do mocowania smoczka, zabawek i gryzaków. Dzięki nim smoczek zawsze był na miejscu bez zbędnych poszukiwań. Zawieszki uszyte były z bawełny w zabawne potworki. Do środka zawieszki wszywałam folię dzięki czemu podczas zabawy szeleściła. W całość zawieszki po wszywane były wstążeczki w różnych kolorach i szerokościach. Sebek bardzo lubił  ich używać.

DSCN5302

 

 

 

 

 

DSCN5305

DSCN6681

DSCN6680

Teraz jestem w trakcie plecenia świątecznych wytworów z papierowej wikliny. Mam nadzieję, że efekty pokarzę w niedługim czasie.

DSCN6687

Now, I am in the process of weaving Christmas creations of wicker paper. I hope that the effects will be shown soon.

DSCN5213b

6 thoughts on “Zawieszka do smoczka

  1. Sebek w tym okresie był naprawdę słodki teraz strasznie łobuzuje. Zawieszki w naszym przypadku sprawdzały się świetnie, jedna na zmianę zawsze wisiała przypięta do firanki. Przesyłam buziole 😉 ❤

    Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

