Ozdoby świąteczne – papierowa wiklina

wicker paper christmas decorations

Witajcie. Na dworze  pomimo niewielkiego ochłodzenia  do południa przyświecało przepięknie słoneczko. Wieczorem niestety pogoda się pogorszyła, padał deszcz ze śniegiem. Energia została jednak dostarczona. Czas biegnie szybko, do świąt coraz bliżej. Dziś postanowiłam pokazać Wam moje ozdoby świąteczne wykonane z papierowej wikliny. Bardzo polubiłam pracę z tym jakże wdzięcznym materiałem.

wicker paper christmas tree

wicker paper christmas treechristmas decorations

Na początek przygotowałam dużą ilość papierowych rurek, jako pierwszą  wyplotłam choinkę z papierowej wikliny na bazie pięciokąta. Następnie zabrałam się za plecenie reniferów. Jeden gruby, drugi chudy. Jeden z nich według mojego męża to nie renifer a koza. Na koniec wyplotłam świętego Mikołaja. Miałam z nim troszkę dekoracje bożonarodzeniowe reniferyproblemów, gdyż wizja się mi zmieniała podczas robienia.  Jeśli ktoś byłby zainteresowany sposobem wykonania moich ozdób świątecznych chętnie się nimi podzielę i przygotuję kursik.ozdoby świątecznewicker santa clous

W najbliższych planach mam zamiar wykonać choinkę z szyszek. Upiekłam już dwie brytwanki szyszek i teraz czekają, na swoją kolej aż znajdę czas na ich wykonanie. Dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim blogu i wszystkie ciepłe słowa. Życzę wszystkim miłego tygodnia.

ozdoby z papierowej wikliny

Hello. On the outside despite a slight cooling until midday sun shone beautifully. In the evening, unfortunately the weather got worse, was falling rain mixed with snow. But energy was delivered. Time is running quickly, the time of holidays getting closer.

renifery z papierowej wiklinyToday I decided to show you my Christmas decorations made of  wicker paper. I like working with this highly rewarding material.
At the beginning I prepared a large amount of paper tubes, as the first I made a Christmas tree with  wicker paper – based on pentagon. Then I started by making reindeer. One thick and the othere  thin. One of them, according to my husband was not reindeer but a goat.
At the end wove Santa Claus. I had a little trouble with it, because my vision has changed during making. If anyone would be interested way to do my Christmas decorations keen to get their share and prepare the course.
 renifery z papierowej wikliny
 DSCN1617

bożonarodzeniowe ozdoby

In the nearest plans I’m going to make a Christmas tree with pone cones. I  already baked two containers of  pine cones and now waiting for their turn until I find time for their execution. Thank you all for visiting my blog and all the warm words. I wish you all a nice week.

 renifery z papierowej wikliny

Christmas decorations paper wicker

8 thoughts on “Ozdoby świąteczne – papierowa wiklina

  1. Śliczne dekoracje. Bardzo lubię takie pierdołki świąteczne robione ręcznie. Muszę się przyznać że ja świruska świąteczna jakoś w tym roku jestem w plecy z dekoracjami. Musze się zebrać i do pracy rodacy. Święta niedługo;}}}}. Buziole z deszczowego Bergen

    Liked by 1 person

  2. Cieszą mnie Twoje słowa Zoli 😉 Faktycznie czas pędzi szybciutko już mamy grudzień. Także śpiesz się, śpiesz. Ślę uściski z uroczego lecz również deszczowego Trenczyna ❤

    Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

