Maska Angry Birds

Kochani witajcie w 2016 roku. Życzę Wam aby ten rok był dla wszystkich wyjątkowy i niezapomniany. Śnieżna zima w końcu do nas  zawitała, co prawda jego ilość raczej skromna. Ważne jednak, że jest i dzieciaki mogą się nim chociaż trochę nacieszyć. Z racji tego, że karnawał w pełni,trwają bale i zabawy postanowiłam pokazać karnawałową maskę Angry Birds. Maskę wykonałam wykorzystując tekturę, kolorowy filc, sztruks, gumkę i oczywiście klej na gorąco.  Maska Angry Birds jest bardzo prosta i szybka w wykonaniu. Maska jest wygodna w noszeniu, może być użytkowana zarówno przez młodsze jak i starsze osoby. Wcześniej szyłam ptaki Angry Birds w postaci etui i poduszki teraz zaś do zrobienia wybrałam złego króla świń. Na papierze narysowałam szablon, sprawdziłam odległości między oczami i wycięłam poszczególne elementy.Elementy te użyłam jako szablony do uzyskania kształtów z filcu i sztruksu.  Koronę wycięłam trochę dłuższą, aby bez problemu podkleić ją od spodu. Gumkę wkleiłam klejem na gorąco pomiędzy karton a sztruks. Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa.

mask angry birdsmask angry birds pigmaska angry birdsmask angry birds

 

 My dear welcome in 2016. I wish you that this year will be unique and memorable for all of you. Snowy winter finally  has arrived to us, albeit its quantity rather modest. Important though that is, and the kids can enjoy it at least a little. Due to the fact that the carnival fully underway balls and fun I decided to show a carnival mask Angry Birds. I made a mask using cardboard, colored felt, corduroy, elastic, and of course hot glue. Mask Angry Birds is a very simple and quick to make. The mask is comfortable to wear, it can be utilized by both the younger and older people. Earlier I made likenesses of  the birds –  Angry Birds in the form of pillow and cases and now I chose to do evil king pigs. On paper I drew a template, I checked the distance between the eyes and cut out the individual elements. These elements I used as templates to obtain shapes from felt and corduroy. The crown cut out a little longer to easily affix it from the bottom. Elastic pasted hot glue between the cardboard and corduroy. Thank you for your visit and your warm words.

 

mask angry birdsstrój angry birdsmask angry birdsprzebranie  angry birdsjak zrobić maskę angry birds

 

8 thoughts on “Maska Angry Birds

  1. Jaka ładna maska, połechcę Cię zdolna babo;)) Przepięknej zimy dla Ciebie i Twojej rodzinki, biały puch może sprawić niesamowitą radość i dawać dużo pozytywnej energii, a taki niby niepozorny. Mocno ściskam w nowym roczku i życzę przepięknego każdego dnia.

    Like

    • Ďakujem mnohokrát. Som rád, že sa vám to páči. Bardzo dziękuję za życzenia. Śnieg niestety już poza zasięgiem, ale kto wie, może jeszcze się pojawi ku uciesze najmłodszych. Przesyłam moc buzioli, uścisków i pozytywnej energii. 😉 ❤

      Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

