Papierowa wiklina

Witam wszystkich cieplutko po dłuższej przerwie.  Okres  świąt Bożego Narodzenia co prawda już dawno za nami, ja jednak chciałam pokazać moje świąteczne plecionki. Wcześniej niestety nie udało mi się ich wstawić gdyż mój komputer staruszek zastrajkował, padł i była obawa przed utraceniem wszystkich zapisanych na nim rzeczy.  Na szczęście okazało się, że problemy były przez zasilacz. Ja zaś dostałam nauczkę, że zdjęcia i inne ważne dokumenty należy kopiować i zapisywać na różnych nośnikach.   DSCN1749DSCN1752DSCN1753DSCN1754

Jeśli chodzi o moje tworzenie to papierowa wiklina bardzo mnie wkręciła. Zresztą nie tylko ona, chciałabym  jeszcze wiele rzeczy zrobić i nauczyć się różnych technik. Wieczorami skręcam rurki i planuję co z nich zrobię. Ostatnio zasiadłam również do maszyny, która stała już dłuższy czas w kącie i była nawiedzana przez mojego młodszego syna. Kontakt maszyny z moim młodszym to bardzo niebezpieczna rzecz, już kilka razy ją rozkręcał i uważał, że do lepszego działania na pewno potrzebuje aby do niej nasypać sól i ryż. Ten mój mały prawie trzy letni gagatek jest dobrym obserwatorem  wkładał ścinki materiału i próbował coś tworzyć. Muszę cały czas przy nim uważać, wyłączać maszynę i  chować moje różne niebezpieczne przydasie.

DSCN1756DSCN1757DSCN1762

 

Mój koszyczek, osłonka na doniczkę i gwiazda powędrowały w prezencie dla przemiłej słowaczki – Kateriny.

DSCN1765DSCN1767DSCN1768DSCN1769

Dziękuję wszystkim za bardzo liczne styczniowe odwiedziny w moim małym świecie. Pozdrawiam i przesyłam buziaczki.

DSCN1770DSCN1771

2 thoughts on “Papierowa wiklina

  1. Papierowa wiklina jest rewelacyjna do tworzenia cudeniek Piękne dekoracje wyczarowałaś. Myśl , kombinuj i chwal się nowymi ślicznościami. Cieplutko pozdrawiam i moc buziaków przesyłam;)

    Like

    • Dziękuję kochana. Myślę, tworzę kombinuję. Czasu jednak wciąż za mało. Pozdrawiam z wiosennego Trenczyna. W ogródku już pojawiły się stokrotki i przebiśniegi, wiosna nadciąga. 😉 Buziole i uściski 😉

      Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

