Minions basket

Serdecznie wszystkich pozdrawiam. Nadszedł czas aby przywołać wiosnę, myślę, że mój żółty koszyczek z minionkiem doskonale się do tego nada. Papierowa wiklina ostatnio cały czas króluje w moich poczynaniach. Robię więc zapasy rurek i zastanawiam się co z nich stworzę. Jeśli chodzi o  pogodę to nie ma co narzekać, zima na Słowacji była bardzo łagodna, opady śniegu ku niezadowoleniu mojej starszej latorośli bardzo znikome. Mróz również nie dał się we znaki, trawa w moim ogródku ma soczysty zielony kolor, przed domem rosną piękne stokrotki i przebiśniegi. Na spacerze zerwałam pierwsze bazie wierzbowe, jedynie co mi brakuje to więcej słoneczka i ciepła.

koszyk minionekminions basketwaving basket

Greetings warmly. Now is the time to bring up the spring. I think my yellow basket with minions is good to do this. Paper wicker recently still reigns in my doings. I’m doing inventory of tubes and wonder what they will create. As far as the weather is nothing to complain about, Slovakia winter was very mild, snowfall to the displeasure of my older offspring was very minimal. The frost also did not give up the signs, the grass in my garden is lush green color. There are beautiful daisies and snowdrops in front of my house.  On the walk I broke up the first catkins. The only thing I’m missing is more sunshine and heat.

 

pletenie iz gazetminions basketpapierowa wiklina

 

Żółty  koszyczek powstał dla kolegi mojego syna – Lubosza z okazji jego urodzin. Długo zastanawiałam się jaki drobiazg może spodobać się nastolatkowi, jednak ostatecznie zdecydowałąm się na koszyk, w którym można przechowywać małe skarby lub też przybory szkolne. Nie chciałam jednak aby był to zwykły koszyk, dlatego postanowiłam  wykorzystać postać minionka do ozdobienia. Myślę, że każdy bez problemu może taki koszyczek zrobić. Do ozdoby wykorzystałam ruchome oko, filc i papier.

 

 wicket paperkosz z papierowej wikliny

Yellow basket was made for a friend of my son Lubosz to celebrate his birthday. Long time I wondered what small thing can take fancy the teenager finally decided on a basket, where you can store small treasures or school supplies. I did not want to make a regular basket, so I decided to use the character of minions to decorate . I think everyone can easily make it. I used moving eye, felt and paper to adorn it .

 

pletenie iz gazetpletenie iz papiru

5 thoughts on “Minions basket

  1. Śliczny koszyczek babeczko wyczarowałaś. Niestety minionki jakoś mnie prześladują ostatnio. Wszędzie je widzę dzięki mojej Młodszej która na okrągło może żyć w świecie minionków;))))

    Like

    • Cieszę się, że się podoba. U nas też minionki starszy razem z młodszym cały czas oglądają, a ja przy nich. Wolę zdecydowanie oglądać je niż jakieś pokręcone bajki typu made in China. Gorące pozdrowienia i buziole 😉

      Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

