Lalka Tilda

Witam wszystkich cieplutko. DSC00491

Czas biegnie bardzo szybko do przodu wakacje niestety już mają się ku końcowi. Sama nie wiem kiedy to zleciało.  Dziś zaprezentuję  lalkę Tildę – Caroline – wykonaną dla Karolinki. Caroline została uszyta jakiś czas temu ale dopiero dziś znalazłąm chwilę  czasu  na prezentację.

DSC00775.JPGDSC00781.JPGDSC00785.JPGDSC00792.JPGDSC00804DSC00812.JPGDSC00818DSC00820DSC00823.JPGDSC00832DSC00829.JPG.jpgDSC00514DSC00773.JPGDSC00776.JPG

DSC00511.JPGDziękuję za odwiedzinki i życzę wszystkim udanego wypoczynku w końcówce wakacji.

6 thoughts on “Lalka Tilda

  1. Cholerka ostatnio mam wrażenie że mam za mało czasu i zaniedbałam troszkę życie blogowe. Nadrabiam zaległości ;)) Laleczka prześliczna, tak jak wszystko co robisz Myślę że na milion procent spodobała się adresatce;). Mocno, mocno ściskam i miłego dnia dziewczynko;))

    Like

    • Mi też czas jakoś za szybko ucieka. Adresatka była zadowolona więc i ja się cieszę. 😉 Kochana Tobie również mnóstwo buzioli i uścisków oraz pozytywnej energii na każdy dzień. Trzymaj się cieplutko 😉 ❤

      Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

