Minionki atakują

Witam wszystkich cieplutko. Pogoda za oknem nie nastraja pozytywnie, brzydko, zimno, słonka brak. Nastrój od razu się psuje, aby go sobie trochę poprawić i przywołać troszkę pogodnych chwil pokażę gromadkę moich minionków. Dwa z nich wyplotłam z papierowej wikliny, pozostałe trzy zrobiłam z małych kamyków, które pokolorowałam farbą  i lakierami do paznokci.   Minionki widzą za pomocą ruchomych oczek.  Minionka z wikliny  wyplatałam już wcześniej, pierwowzór przypadł mi do gustu, zrobiłam więc dwa kolejne. Co do kamyków to moje pierwsze doświadczenie. Myślę jednak, że nie ostatnie. Mam jeszcze kilka kamyków do wykorzystania. Pozdrawiam gorąco wszystkich zaglądających do mnie. Życzę dużo pozytywnej energii na ten jessienny czas.

minions basket

Na zdjęciu załapał się też mój Cavalier –  Benio, który lubi mi asystować.

 

minionki atakująkosz minionekpapierowa wiklina papierowa wiklina kosz z wiklinypletenie iz gazetpletenie iz papiruhow to make minionsminionki z kamieniminionki z kamienistons minionsweaving minions

6 thoughts on “Minionki atakują

  1. Minionki mi się przejadły, oj dużo ich u nas było;)) ale patrząc na Twoje cudeńka uśmiecham się ponieważ wyszły Ci bardzo radośnie i …słonecznie. Ślicznego masz psiaczka. Pozdrawiam z nadal słonecznego Bergen;)

    Like

    • Ja zaś bardzo lubię Minionki, ponieważ są takie wesołe i napawają mnie pozytywną energią. Benio też mi się podoba, to taki dobry piesio, miły towarzysz. Pozdrawiam gorąco i ściskam.

      Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

