Choinki z szyszek

Witam wszystkich ciepło w ten mroźny wieczór. Pierwszy śnieg już spadł,  lecz niestety nie ma po nim już ani śladu. Święta zbliżają się małymi kroczkami wszędzie dookoła zaczynają pojawiać się świąteczne dekoracje. Ja również zaczęłam tworzyć, tym razem padło na choinki z szyszek. Według mnie to świetny element dekoracyjny, każdy bez problemu może sobie wykonać piękną choinkę z szyszek. Ja choinki z szyszek zrobiłam na dwa sposoby. W pierwszym sposobie  przyklejałam całe szyszki do stożka, zaś w drugim wykonaniu szyszki rozdzielałam na łuski, które potem przyklejałam. Przebieg wykonania choinek z całych szyszek można zobaczyć tu,  zaś sposób tworzenia choinki z łuskanych szyszek umieściłam tutaj.

Tak przedstawiają się moje wytwory.

dsc04398

dsc04393

dsc04392

dsc04399

dsc04387dsc04402dsc04404

dsc04224dsc04261

W następnym poście zamieszczę nietypowe choinki a mianowicie z plastikowych łyżeczek, łupinek  po orzeszkach pistacjowych oraz mojej ulubionej papierowej wikliny. Dziękuje za odwiedziny do zobaczenia wkrótce.

4 thoughts on “Choinki z szyszek

  1. Choineczki z szyszek to u mnie nr1. W każdej dekoracji wyglądają przepięknie- tak Jak Twoje zdolna babo;). Zazdroszczę organizacji świątecznej bo ja jestem w czarnej d…..
    Zdolniacho moc buziaków i uścisków

    Like

    • Mnie też podobają się szyszki w dekoracjach świątecznych. Z wielką przyjemnością obejrzałabym Twoje dzieła, wrzuć kiedyś na bloga. Co do tworzenia to lubię coś kombinować, gorzej z innymi przedświątecznymi zajęciami. Kochana, ściskam Cię mocno i ślę moc buzioli, 😉 <<3 ❤ ❤

      Like

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

