Jak zrobić choinkę z pistacji

Witam wszystkich w ten zimowy i mroźny czas. Dziś pokażę jak wykonać choinkę z łupinek po orzeszkach pistacjowych oraz  choinkę wykonaną z plastikowych łyżeczek. dsc04472 Choinki te są proste i szybkie w wykonaniu. Aby zrobić choinkę z łupinek orzeszków pistacjowych potrzebujemy stożek ja wykonałam go z tektury, klej na gorąco i dużo łupinek. Następnie rozgrzewamy klej i przyklejamy łupinki w zależności od fantazji od spodu lub góry. Moja choinka z pistacji jest inna niż wszystkie choinki pistacjowe, które widziałam. Różni się od innych tym, że skorupki orzeszków przyklejałam na przemian raz górą raz spodem. Efekt wizualny jest według mnie ciekawszy przy tej kombinacji. Po przyklejeniu łupinek z orzeszków pistacjowych do stożka pomalowałam je metaliczną złotą farbą oraz przyozdobiłam wstążką i maleńkimi złotymi gwiazdkami. W produkcji choinek pomagał mi mąż zjadając orzeszki i serki do których były dołączone  łyżeczki. Jako, że lubię recykling  musiałam wykorzystać te materiały.

dsc04416

Hello everyone this winter and the frosty time. Today I will show you how to make a pistachio christmas tree and  christmas tree made of plastic spoons. These christmas trees are easy and quick to make.

To make a Christmas tree with husks of pistachios need a cone I have performed it with cardboard, hot glue and a lot of husks. Then warm up the glue gun and glue husks depending on the imagination from the bottom or the top. My pistachios christmas tree  is different than all of tree that I saw. It is different from others becouse I glued shell of peanuts alternately . The visual effect is more interesting to me with this combination. After sticking husks of pistachios to the cone I painted it metallic gold paint and decorate them with ribbon and tiny gold stars.  My husband helped me with this  production of Christmas trees. He ate peanuts and cheese which came with  plastic teaspoons. Because I like recycling had to use these materials.


dsc04417

Do zrobienia choinki z plastikowych łyżeczek potrzebujemy stożek, klej, łyżeczki  i elementy dekoracyjne. Ja moją ozdobiłąm gwiazdką z wikliny papierowej, kokardkami i koralikami.

dsc04279dsc04418dsc04476

2 thoughts on “Jak zrobić choinkę z pistacji

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza ;)

